Gäst autonomus Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Jag måste få komma med en relaterad fråga, jag kan inget om Battle.net, måste man merga account? Jag har inget Battle.net account vad jag vet ens. Hur fungerar allt detta, vad är poängen?Det är inte nödvändigt, men Battle.net är typ ett slags centrum för alla Blizzard-spel, där man lätt kan komma åt alla kontoinställningar och dylikt. Ska uppenbarligen finnas nyhetsbrev samt erbjudanden som endast gäller för dem som mergat, dock inget som är lockande nog enligt mig. Själv har jag mergat, dock inget som jag rekommenderar. Skapar tonvis med problem, sist jag spelade i alla fall, anslutningsproblem etc, och en jävla massa mer problem på patchdagar, samt så har jag haft problem att ansluta till PTR med skiten. TS: Efter merge ska du logga in med din email, inte kontots ursprungliga användarnamn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Spelar inga andra Blizzard spel, så blir ingen merge, tack för hjälpen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg