Gäst Eminem4Life Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 (redigerat) Lyrics Det finns en dag då man kan andas ut Man slipper chefens tjat och kommer hem till slut Sens i moved here all i do is mysa mys (Yes we do) De e dags för fredagsmys om de e så e det sista jag gör Snart e de fredagsmys Hoppas inte föräldrarna stör Nu e de slut på veckan De e dags för fredagsmys En soffa o ett ljus ett bord med massa gott Man kopplar av ihop o mumsar i sig nåt its totally (mysa x6) De e dags för fredagsmys Från kontor till amor Snart e de fredagsmys Man drar till tjejen den bor Det finns en dag då man kan andas ut Man slipper chefens tjat och kommer hem till slut Sens i moved here all i do is mysa mys (Yes we do) De e dags för fredagsmys om de e så e det sista jag gör Snart e de fredagsmys Hoppas inte föräldrarna stör Nu e de slut på veckan De e dags för fredagsmys En soffa o ett ljus ett bord med massa gott Man kopplar av ihop o mumsar i sig nåt its totally (mysa x6) De e dags för fredagsmys Från kontor till amor Snart e de fredagsmys Man drar till tjejen den bor Det finns en dag då man kan andas ut Man slipper chefens tjat och kommer hem till slut Sens i moved here all i do is mysa mys (Yes we do) De e dags för fredagsmys om de e så e det sista jag gör Snart e de fredagsmys Hoppas inte föräldrarna stör Nu e de slut på veckan De e dags för fredagsmys En soffa o ett ljus ett bord med massa gott Man kopplar av ihop o mumsar i sig nåt its totally (mysa x6) De e dags för fredagsmys Från kontor till amor Snart e de fredagsmys Man drar till tjejen den bor Nu e de slut på veckan Det e dags för fredagsmyyyyyyyyss Det e dags för fredagsmys Från direktör till chamör Snart e de fredagsmys Från vecko stress till glatt humör Det finns en dag då man kan andas ut Man slipper chefens tjat och kommer hem till slut Sens i moved here all i do is mysa mys (Yes we do) De e dags för fredagsmys om de e så e det sista jag gör Snart e de fredagsmys Hoppas inte föräldrarna stör Nu e de slut på veckan De e dags för fredagsmys En soffa o ett ljus ett bord med massa gott Man kopplar av ihop o mumsar i sig nåt its totally (mysa x6) De e dags för fredagsmys Från kontor till amor Snart e de fredagsmys Man drar till tjejen den bor Nu e de slut på veckan Det e dags för fredagsmyyyyyyyyss Det e dags för fredagsmys Från direktör till chamör Snart e de fredagsmys Från vecko stress till glatt humör Nu e de slut på veckan Det e dags för fredagsmyyyyyyyyss Har jag Lagt Trden Fel så LÄgg den i RÄtt Forum Redigerat 17 September 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 (redigerat) EDIT Redigerat 16 September 2009 av DonaldDuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Ingen humor alls. Däremot en utav de bästa reklamerna. Ligger sida vid sida med heiniken reklamen. Vette fan hur man stavar till heiniken heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Haha Heineken är så jävla bra xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Onödig tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 Har jag Lagt den fel så får moderatorena gjärna Flytta den till rätt tråd visste inte rktigt vad jag skulle lägga tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 TURKLETON! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.