Gäst Eminem4Life Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 Hej NÄr jag kom till min dator och skulle spela ett spel så kom ett meddelande från Norton Antivirus om att jag har threats så jag tittade och då visade det sig att Hoten var Tracking Cookies och nu undrar jag är det Nån fara för min dator och hur får man bort dom??? mvh Eminem4Life Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 Hej NÄr jag kom till min dator och skulle spela ett spel så kom ett meddelande från Norton Antivirus om att jag har threats så jag tittade och då visade det sig att Hoten var Tracking Cookies och nu undrar jag är det Nån fara för min dator och hur får man bort dom??? mvh Eminem4LifeTracking cookies = ingen fara alls Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 Tracking Cookies är inge att oroa sig över. Du kan ladda ner ad-aware som är ett gratisprogram som lätt tar bort tracking cookies. F.ö: §3.1 - Ge tråden ett ämne så man redan innan man klickar på den förstår vad den handlar om. låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg