YaTwice Skrivet 18 September 2009 Rapport Skrivet 18 September 2009 (redigerat) Ja, precis som rubriken lyder, så har jag problem med ljud för Windows Vista. Jag fick tidigare idag upp en uppdatering för Vista, (vilket var Service Pack 2). Så jag uppdaterade, och efter det så har allt ljud bara helt försvunnit, (ja, volymen är på.) Jag startade om ett par gånger, fast det fixade inte något. Jag har kollat så att uppspelningsenheten är rätt inställd, kollat så att ljuddrivrutinen är installerad, installerat om drivrutinen (enhetshanteraren), och försökt uppdatera drivrutinen (vilket jag bara får "Drivrutinen använder den senaste version" eller något i den stilen" av). Jag har även kollat runt lite på Google, fast jag hittar ingenting som verkar kunna hjälpa mig. Så, ja, hur kan jag få ljudet att fungera igen? Jag är inte så himla bra när det gäller sånt här. Jag sitter på en bärbar, med inbyggda(?) högtalare. :P All hjälp uppskattas. :) OBS! Tråden kan låsas nu, då jag löste detta med att göra en systemåterställning. Redigerat 18 September 2009 av YaTwice Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.