Hoppa till innehåll

Youtube Upload Problem


Gäst patrikking

Rekommendera inlägg

Gäst patrikking

Hej.

Som ni kanske har sett att jag har skrivit i andra forum att jag laddar upp ganska ofta viedor på youtube.

Mitt i allting så gick det isönder också kan jag inte uploada videor.

Typ om filen e 1gb så står det att det är klart om 30 sekunder och sen när det är på noll så hackar datan elr så står det ett okänd problem inträffade.

Snälla HJÄLP MIG!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej.

Som ni kanske har sett att jag har skrivit i andra forum att jag laddar upp ganska ofta viedor på youtube.

Mitt i allting så gick det isönder också kan jag inte uploada videor.

Typ om filen e 1gb så står det att det är klart om 30 sekunder och sen när det är på noll så hackar datan elr så står det ett okänd problem inträffade.

Snälla HJÄLP MIG!

Om du försöker ladda upp en film på 1gb så kan du ju räkna med att det blir problem?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst patrikking

Hej.

Som ni kanske har sett att jag har skrivit i andra forum att jag laddar upp ganska ofta viedor på youtube.

Mitt i allting så gick det isönder också kan jag inte uploada videor.

Typ om filen e 1gb så står det att det är klart om 30 sekunder och sen när det är på noll så hackar datan elr så står det ett okänd problem inträffade.

Snälla HJÄLP MIG!

Om du försöker ladda upp en film på 1gb så kan du ju räkna med att det blir problem?

 

Jag sa typ 1 gb och + man kan ladda upp mer en 1gb och + jag har försökt minst 50 gnger

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej.

Som ni kanske har sett att jag har skrivit i andra forum att jag laddar upp ganska ofta viedor på youtube.

Mitt i allting så gick det isönder också kan jag inte uploada videor.

Typ om filen e 1gb så står det att det är klart om 30 sekunder och sen när det är på noll så hackar datan elr så står det ett okänd problem inträffade.

Snälla HJÄLP MIG!

Om du försöker ladda upp en film på 1gb så kan du ju räkna med att det blir problem?

 

Jag sa typ 1 gb och + man kan ladda upp mer en 1gb och + jag har försökt minst 50 gnger

 

1. Ja, men du skrev "typ 1gb". Alltså borde din film vara ca 1 gb.

 

2. Även om man kan ladda upp mer än 1gb så är det mycket, vilket gör det segt. Testa att minska storleken på filmen. Funkar det inte så kan du dela upp filmen i flera delar.

Redigerat av CookieMan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är Youtubes sätt att säga att dem inte gillar dina videos.

 

Hehe, nej men skämt åsido, har du kollat så du inte har lagt upp något olämpligt eller olagligt på sidan som har gett dig nån dags avstängning från att ladda upp? Eller så kan det somsagt vara fel filformat, vilket filformat har du på filmen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst patrikking

Det är inte olagligt, det är matrial gjort av mig.

Format: Har prövat med: AVI,MPEG,och många andra. Så som jag sa det står klart om 30 sekunder, och när det är typ 3 sekunder kvar så står det: Ett okänd fel inträffade, var vämlig och försök igen. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...