5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Produktionsfaktorerna är allt lägre för att tillverka Slim, tycker PS3 (fat) uttrycker mer kraft och kvalitet på sitt sätt.Jag håller med om det, sen så tycker jag om 60gb då den (kanske några andra också, vet inte) har 4 USB-portar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Produktionsfaktorerna är allt lägre för att tillverka Slim, tycker PS3 (fat) uttrycker mer kraft och kvalitet på sitt sätt.Jag håller med om det, sen så tycker jag om 60gb då den (kanske några andra också, vet inte) har 4 USB-portar. 60gb var ju fan legendary. :/ Ps3 slim.. # <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Den är ju underbar :D, den har jag fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Gamla goda PS3 är tung och jobbig.. PS3 SLIM <3 Det är inte så att man ska gå runt och bära sitt Ps3, men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Det jag skulle vilja ha är minnet från slimen till min underbara YLoD:ade PS3 60GB. Jag tycker att 60 gb:aren är på långa väger snyggare och bättre än slim Krom, 4-USB portar, tjock och sexig, oja, det är ett måste minus: Yellow light of death, tjock (jobbig att bära, men som Easton skrev, de är inte till för att bära runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 (redigerat) 60 gb:aren helt klart,mycket snyggare, krom ,ser inte lika plastig ut som slim den gamla ser ut och vara mer kvalitet,lite tung men vafan gör det? Redigerat 18 Juli 2010 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Gamla goda PS3 är tung och jobbig.. PS3 SLIM <3 Det är inte så att man ska gå runt och bära sitt Ps3, men... Man gör det om föräldrarna är skilda och att man måste gå 400 meter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Jag går nog hellre med en ps3 fat än ps3 slim 400 meter själv. Även fast det är lite tyngre. Kanske blir jobbigt längre vägar. Hur mycket väger en slim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Jag går nog hellre med en ps3 fat än ps3 slim 400 meter själv. Även fast det är lite tyngre. Kanske blir jobbigt längre vägar. Hur mycket väger en slim? Mindre.. Men vafan skulle du vilja gå med en tyngre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 Jag går hellre med den då jag hellre vill ha den :P Kollade upp det, och då var den visst 36% lättare. Alltså väger den cirka 3,2 kilo (1,8kg lättare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 Gamla goda PS3 är tung och jobbig.. PS3 SLIM <3 Det är inte så att man ska gå runt och bära sitt Ps3, men... Man gör det om föräldrarna är skilda och att man måste gå 400 meter.. Om man inte orkar gå 400 meter med ett PS3 fat på ryggen är man kass. Brukar lana hos en polare som bor 2 kilometer ifrån mej, får antingen cykla eller gå dit. Inte speciellt jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Gamla goda PS3 är tung och jobbig.. PS3 SLIM <3 Det är inte så att man ska gå runt och bära sitt Ps3, men... Man gör det om föräldrarna är skilda och att man måste gå 400 meter.. Om man inte orkar gå 400 meter med ett PS3 fat på ryggen är man kass. Brukar lana hos en polare som bor 2 kilometer ifrån mej, får antingen cykla eller gå dit. Inte speciellt jobbigt. Älskar att lana.. Men ja, det är inte de att ja inte orkar men känns onödigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.