ArgSnickare Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 tjena, jag skulle vilja ha xenon ljus där fram på min moppe då jag har en yamaha dt50x med jävligt dålig framlampa som inte ens har helljus. hur som helst, vet ni någon person eller nått ställe i Göteborg eller nära Göteborg som monterar in xenon ljus? Jag såg en annons från värmland men det va lite för långt :P btw jag har googlat (suger på att googla) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 twostroke.se ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 Pallar ens mopedens magnet att fixa ström nog till xenon? Xenon tar en jävla massa mer ström om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jooockis Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 Hör med gubbarna på www.bilupplysningen.se läste på någon annan sida att dom hjälpt till lite med sponsring och sådant! Hörde av min bror att hans polare köpt xenon till sina bilar där. Ligger utanför göteborg tror jag. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 en bil är väll ingen moppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 19 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 Behöver nog inte xenon lampa ändå, tog bort framkåpan och kollade lite, tro fan att det va en jävla felkoppling :angry: Blir så jävla besviken på gubbarna på yamaha center, världens kassaste service, dom va ju 110% säkra på att det inte va felkopplat, dom började bara tjattra om japansk kvalitet blabla... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 en äkta baxxad moped skadar aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 22 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 en äkta baxxad moped skadar aldrig. baxxad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ponta500 Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 en äkta baxxad moped skadar aldrig. baxxad? =stulen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.