Totodile98 Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 (redigerat) jag tycker faktiskt articuno ;)Herregud!!! Magikarp Silcoon Cascoon Metapod och Kakuna är klart sämst......tycker jag om du tycker Articuno är sämst får du tycka det håller med Shonnolullu Redigerat 29 Oktober 2009 av Totodile98 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 jag tycker faktiskt articuno ;)hur kan du tycka det???? magikarp o metapod är ju typ sämst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Sunkern är ju sämst. Craptacular. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Magikarp är sämst! Det spelar ingen roll om den kan utvecklas till Gyarados. Skulle man ha Magikarp som starter hade det inte varit lätt. Det skulle gå, men det skulle inte var lätt. eller okej ganska lätt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg