Dezen Skrivet 2 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Kommer jag vara tvungen att byta mer än Processor och ram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 (redigerat) Kommer jag vara tvungen att byta mer än Processor och ram?Troligen inte. Har du ett bra nätaggregat? Redigerat 2 November 2009 av Falukorv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 450w. Om jag inte såg fel är det ett inbyggt grafikkort och ljudkort i moderkortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 450w. Om jag inte såg fel är det ett inbyggt grafikkort och ljudkort i moderkortet?Jo, dock är ju grafikkortet egentligen inget och ha. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Geforce 7600 gs > det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 NVM THIS POST Någon som vet om man kan ta reda på vad olika delar i datorn drar från nätagget? Hittar bara att processorn jag funderar på drar 140w. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 (redigerat) NVM THIS POST Någon som vet om man kan ta reda på vad olika delar i datorn drar från nätagget? Hittar bara att processorn jag funderar på drar 140w. Njae, det blir lite svårt. Men nuförtiden bör man satsa på ett 650wattare minst. Det beror på helt och hållet vad man kör med. När jag räknar ut vad man skall välja för nätagg brukar det sitta i bakhuvudet. Kör på känsla, alltid med lite mer än vad man behöver. Inte kul när man märket att man får BSOD varje gång datorn kör i fullload. Redigerat 4 November 2009 av prophet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 NVM THIS POST Någon som vet om man kan ta reda på vad olika delar i datorn drar från nätagget? Hittar bara att processorn jag funderar på drar 140w. http://www.corsair.com/psufinder/default.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 (redigerat) NVM THIS POST Någon som vet om man kan ta reda på vad olika delar i datorn drar från nätagget? Hittar bara att processorn jag funderar på drar 140w. http://www.corsair.com/psufinder/default.aspx Tackar ='D Behöver inte byta nätagg förräns jag väljer nytt grafikkort =) Redigerat 4 November 2009 av Dezen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.