Rhino Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 Hej, jag kör wacraft III och jag kan inte hosta spel online, har sökt på google men är inte så värst bra på engelska. men kan någon förklara vad eller hur man gör för att kunna hosta spel. för skulle gärna vilja hosta spel! /S Om någon hjälper mej bra så kan du få FM. behöver dom typ inte ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 23 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 snälla? kan ingen svara, jag måste ha svar!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 Öppna portar i din router. http://portforward.com/ Välj din modell och spelet sen följ instruktionerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 24 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2009 Okej. Tack så mycket! Har du Warcraft III ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 24 September 2009 Rapport Dela Skrivet 24 September 2009 Jag har. men spelar inte så mycket nu för tiden. har du tänkt att öppna custom games? eller vanliga matcher? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 24 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2009 custom games, typ som Hero wars och sånt online Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg