Organism Skrivet 22 September 2009 Rapport Skrivet 22 September 2009 (redigerat) HÄR. Väldigt bra högtalare. Väldigt skarpt och cleant ljud. Underbar bas. - Har sådana myself. Redigerat 22 September 2009 av Organism Citera
prophet Skrivet 23 September 2009 Rapport Skrivet 23 September 2009 Köp inte sånt där sk*t som man spräcker på 5 låtar. Spara ihop ett par hundra till och köp t.ex ett par såna HÄR. Eller om du vill ha ett bra drag så rekommenderar jag de HÄR. Skriv inte skit, jag har dem själv och de är grymma som fan. Då har du nog inte hört många högtalare. Jodå. Citera
Animal Skrivet 24 September 2009 Rapport Skrivet 24 September 2009 Köp inte sånt där sk*t som man spräcker på 5 låtar. Spara ihop ett par hundra till och köp t.ex ett par såna HÄR. Eller om du vill ha ett bra drag så rekommenderar jag de HÄR. Skriv inte skit, jag har dem själv och de är grymma som fan. Då har du nog inte hört många högtalare. Jodå. Risken med att köpa låg-budget högtalare är att de kan lätt sprängas om man spelar för hög musik. Men vill man bara ha lite avkopplings musik så går dem jätte bra, men om man vill ha bra ljud så är det skillnad på subwoofers och subwoofers. Citera
prophet Skrivet 24 September 2009 Rapport Skrivet 24 September 2009 Köp inte sånt där sk*t som man spräcker på 5 låtar. Spara ihop ett par hundra till och köp t.ex ett par såna HÄR. Eller om du vill ha ett bra drag så rekommenderar jag de HÄR. Skriv inte skit, jag har dem själv och de är grymma som fan. Då har du nog inte hört många högtalare. Jodå. Risken med att köpa låg-budget högtalare är att de kan lätt sprängas om man spelar för hög musik. Men vill man bara ha lite avkopplings musik så går dem jätte bra, men om man vill ha bra ljud så är det skillnad på subwoofers och subwoofers. Äh, jag har spelat hur hög musik på de högtalarna, de klarar det mesta. Citera
Organism Skrivet 25 September 2009 Rapport Skrivet 25 September 2009 Köp inte sånt där sk*t som man spräcker på 5 låtar. Spara ihop ett par hundra till och köp t.ex ett par såna HÄR. Eller om du vill ha ett bra drag så rekommenderar jag de HÄR. Skriv inte skit, jag har dem själv och de är grymma som fan. Då har du nog inte hört många högtalare. Jodå. Risken med att köpa låg-budget högtalare är att de kan lätt sprängas om man spelar för hög musik. Men vill man bara ha lite avkopplings musik så går dem jätte bra, men om man vill ha bra ljud så är det skillnad på subwoofers och subwoofers. Risken & risken, det beror på VAD du köper för högtalare. Inte för vilket pris det står på kartongen. Citera
Gäst EmoNerdChild Skrivet 25 September 2009 Rapport Skrivet 25 September 2009 Jag har köpt högtalarna ForlorN Tipsade om. Fattar inte vad folk sitter och klagar på, de är ju über. Citera
prophet Skrivet 25 September 2009 Rapport Skrivet 25 September 2009 Jag har köpt högtalarna ForlorN Tipsade om. Fattar inte vad folk sitter och klagar på, de är ju über. Tummen upp! Citera
Gäst Jiyu Skrivet 25 September 2009 Rapport Skrivet 25 September 2009 http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=143222803 Har dem, mycket prisvärda. De där har jag också, de är skitbra (Y)! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.