Hoppa till innehåll

Druid Tank


dannoeh
 Dela

Rekommendera inlägg

Så om det kommer typ 10 adds spammar man bara Swipe då eller?

Ja, men druids har inte varit så bra på aoe tanking men maul varje gång den är uppe och swipe + Serk och Mangle spam (om du har serk kan du dra enrage och spamma swipe och mangle istället för maul)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Suck.. Druids är skit bra AoE tanks. Swipe är hur grymm som helst. Om det är flera mobs, spamma Swipe och Maul med Glyph of Maul. Om du tankar bossar, håll Lacerate uppe hela tiden, Maul hela tiden, och håll Mangle uppe för 30% bleed om ni inte rhar en Arms Warrior som har Trauma. Hur enkelt som helst :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Suck.. Druids är skit bra AoE tanks. Swipe är hur grymm som helst. Om det är flera mobs, spamma Swipe och Maul med Glyph of Maul. Om du tankar bossar, håll Lacerate uppe hela tiden, Maul hela tiden, och håll Mangle uppe för 30% bleed om ni inte rhar en Arms Warrior som har Trauma. Hur enkelt som helst :P

Mmmhm men dom suger.

 

 

Har man typ 5 mobs så börjar ju alla aoea också, och du klarar inte att hålla aggro på allt så länge med druid jämfört med andra tanks förutom warriors.

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha hur många andra finns det? :P DK och pala.. och warrior är rätt bra på att holla aggro på många mobs så länge gruppen gör saker rätt, så är det iallafall för mig. Dock har inte jag nått 80 än med min warrior.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha hur många andra finns det? :P DK och pala.. och warrior är rätt bra på att holla aggro på många mobs så länge gruppen gör saker rätt, så är det iallafall för mig. Dock har inte jag nått 80 än med min warrior.

lol nä, dom har en mass taunt med sisådär lång cooldown och ehh cleave? oO
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...