Zhug Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 Hej, jag laddade ner den nya patchen och när jag försöker logga in så står det såhär There is no world of warcraft game account associated with this battle-net account. VAD ÄR DET SOM HAR HÄNT? Hjälp mig snälla! PIC: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 Ojojoj.. vad kan det röra sig om, world of warcraft battle.net account Kanske att du måste merga ditt wow account med ett battle.net account? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 23 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 (redigerat) Jag spelade på det igår, jag var inne på battlenet o kollade, står att det inte är några spel reggade. :S Hjälp mig snälla? Redigerat 23 September 2009 av Zhug Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 testa och regga wow igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 Meh. Logga in med ditt gamla accountname och lösenord. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg