FreakyStyley Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 Hejsan, köpte precis MHFU (Till min Mallorca resa :D) Så nu undrar jag om det är ett 2-player spel (Har hört det) och att det ska spelas med 2 spelare annars har man typ ingen chans? Är det sant eller behöver man bara ett Psp för att det ska vara kul? :P Flea das awesum guy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 Behöver bara vara en... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Athul Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 Var köpte du det : :huh: ? Vill ha det så mkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 22 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 På Game i Halmstad. Googla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Det går att lira online på det (kolla deras sida för mer spel osv) med andra MEN det är en massa bök och strul med det. www.teamxlink.co.uk för mer info. Mer om det orkar jag inte berätta. Utforska de hundratals problem folk har med att koppla upp sig med det där :,). Skulle säga själv att det är roligare och mer utmanande att köra själv och inte bli på något sätt "boostad" eller vad man ska säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 23 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Jo, ändå synd att jag inte kan spela online, har ett vanligt bredband. :( Btw, har någon nått tips hur man dödar en Congalala? Vapen, taktik o.s.v? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg