fuskarpontus Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 Hej! Startade ganska nyligen med skateboard och undrar om det är nödvändingt med ´´Skateskor´´.. Tycker det verkar svårt och eftersom jag nyss börjat kan jag inte ens göra en Ollie :blush:, tycker inte skorna fäster. Svara gärna fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 De representerar ju ganska mycket av "skate" stilen, men jag tror nog också att de kan vara bra. De är lite större, bredare, ger större yta på skateboarden och får en att hålla balansen mer osv. Det är BARA vad jag tror, har annars ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskarpontus Skrivet 23 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 (redigerat) 0k för att jag är faktisk bara 11 år så att jag kanske inte har så bra tålamod, tänkte att det var onödigt att slösa 800 på skor då. Redigerat 23 September 2009 av fuskarpontus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 0k för att jag är faktisk bara 11 år så att jag kanske inte har så bra tålamod, tänkte att det var onödigt att slösa 800 på skor då.Du verkar vara en förnuftig liten pôjk.Vänta tills du kan köra några trick. Mina kompisar skejtar en del, men några har inte skejtskor, men dom klarar ändå att sätta Varial Kickflip. Så vänta du ett tag, men om du ändå ska köpa nya skor snart, kan du ju passa på att inhandla ett par skejtskor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 (redigerat) 0k för att jag är faktisk bara 11 år så att jag kanske inte har så bra tålamod, tänkte att det var onödigt att slösa 800 på skor då.Står att du är 17 du borde ändra till 11 då. Men jag använder skateskor när jag skejtar tycker det känns skönare med skateskor än utan Redigerat 23 September 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskarpontus Skrivet 23 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 0k för att jag är faktisk bara 11 år så att jag kanske inte har så bra tålamod, tänkte att det var onödigt att slösa 800 på skor då.Står att du är 17 du borde ändra till 11 då. Men jag använder skateskor när jag skejtar tycker det känns skönare med skateskor än utan HAHA redan ändrat (OBS! jag kommer inte från australien och jag trodde att man behövde va typ 15 för fuska) men Who cares? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 0k för att jag är faktisk bara 11 år så att jag kanske inte har så bra tålamod, tänkte att det var onödigt att slösa 800 på skor då. Står att du är 17 du borde ändra till 11 då. Men jag använder skateskor när jag skejtar tycker det känns skönare med skateskor än utan HAHA redan ändrat (OBS! jag kommer inte från australien och jag trodde att man behövde va typ 15 för fuska) men Who cares? Står fortfarande p17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskarpontus Skrivet 23 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 0k :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskarpontus Skrivet 24 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2009 Köpte ett par Nikeskateskor for 399:-. Dem är sköna och jag kan nu göra en Ollie, tack för tipsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.