Hoppa till innehåll

Skateskor?

fuskarpontus

Rekommendera inlägg

0k för att jag är faktisk bara 11 år så att jag kanske inte har så bra tålamod, tänkte att det var onödigt att slösa 800 på skor då.

Du verkar vara en förnuftig liten pôjk.

Vänta tills du kan köra några trick. Mina kompisar skejtar en del, men några har inte skejtskor, men dom klarar ändå att sätta Varial Kickflip. Så vänta du ett tag, men om du ändå ska köpa nya skor snart, kan du ju passa på att inhandla ett par skejtskor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

0k för att jag är faktisk bara 11 år så att jag kanske inte har så bra tålamod, tänkte att det var onödigt att slösa 800 på skor då.

Står att du är 17 du borde ändra till 11 då. Men jag använder skateskor när jag skejtar tycker det känns skönare med skateskor än utan Redigerat av 40200
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Står att du är 17 du borde ändra till 11 då. Men jag använder skateskor när jag skejtar tycker det känns skönare med skateskor än utan

HAHA redan ändrat (OBS! jag kommer inte från australien och jag trodde att man behövde va typ 15 för fuska) men Who cares?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Står att du är 17 du borde ändra till 11 då. Men jag använder skateskor när jag skejtar tycker det känns skönare med skateskor än utan

HAHA redan ändrat (OBS! jag kommer inte från australien och jag trodde att man behövde va typ 15 för fuska) men Who cares?

Står fortfarande p17
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...