FireFly Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Jo, jag bara undrade eftersom det rä första gången jag spelar ett Final Fantasy-spel, har dock hört talas om dom... Nu har jag startat en clan, och har klarat några uppdrag, men alla saker jag får (Som vattenspridaren efter man klarat "Fire! Fire!") kan jag inte använda, när det står: (----) (----) OK! Hur använder man dom. Och ska man klara uppdrag, är det det som spelet går ut på. Finns det inga bossar, och kan man fortsätta att spela hur länge som helst? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 är spelet roligt........kan man slåss själv???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 13 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Jo, det verkart kul... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Jag har klarat det, det finns bossar, du ska gå till puben och göra fler uppdrag, på så sett fixar du mer i spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 13 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Råkade välja new game nyss, men eftersom jag hade kommit så kort så är jag tillbaka nu och har klarat nästan samma sak! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Ok, men ett tips.. När du inte kan göra någonting med march flytta honom så långt det går och sen gör du first aid, då får du exp, och går bättre upp i lvl så du blir starkare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 13 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Jo, jag gör ofta det. Eller mer exakt, jag går iväg så långt jag kan från motståndare och gör First aid, saen följer dom efter och kan inte attackera och så fortsätter jag! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg