Ratchet Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 (redigerat) Jag fattar inte hur man skall göra för att ta nanotechen på Dobbo (där som man skall använda glidern) och på sinvelak när man använder swingshoten över lavan. Är det nån som vet det? Jag undrar också om nån vet hur man skall göra på Ratchet and Clank 1 för att få SkillPointen "swing it" på planeten Adria. :angry: Snälla hjälp mej innan jag dör! ;) :( Redigerat 16 April 2004 av Ratchet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Jag har tagit dem nu. Jag är verkligen stolt över mig själv!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel larsson Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 (redigerat) Bra gjort ;) Redigerat 10 Maj 2004 av Daniel larsson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 10 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Har du gjort båda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel larsson Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 (redigerat) Jag har bara gjort swingchot men jag vet hur jag ska gör med glidern Redigerat 10 Maj 2004 av Daniel larsson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 10 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Hur fick du reda på det? Läste du nåt annat av mina inlägg kanske? HIHIHIHI Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg