Hoppa till innehåll

Pokemon Light Platinum/ett Spel Jag Håller På Med. Beta 1 Ute.


WesleyFG
 Dela

Rösta :D  

45 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 94
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

synd att det inte va till DS så man kan lägga in filen på sitt CycloDs :P Tack för spelet bra jobbat (Y) Som många säger, så blir det bara en vit skärm, det öppnar och står Loaded battery men inget händer bara en vit skärm?

Redigerat av Link1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gamemaker antagligen

FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Jag dog igen. Har gjort det för många gånger nu... D:

 

 

Eftersom att det här är ett ROM-hack kan det omöjligt vara gjort i Game Maker. Om han överhuvudtaget faktiskt gör spelet använder han förmodligen Advancemap och likande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hejsan.

Jag har spelat Pokemon Light Platinum i 2-3 dagar nu, men jag stannade upp lite nu och tänkte kolla lite på nätet ifall jag kunde hitta ett pokedex till detta eftersom jag inte lyckats utveckla min Yanma.

 

Läste igenom lite på tråden och måste hålla med någon att det verkar lite bull att denna personen har gjort spelet, han är aktiv och svarar gärna fram tills han blir avslöjad sen har han inte skrevit mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...