addeB Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 Tjenare igen alla fuskare! Nu hur jag lite problem med att socketa och hoppas att ni kan hjälpa mig ;) Förut skulle jag tydligen bara socketa str men nu känns det som jag behöver crit och hit rating också??? :huh: Så jag undrar om jag bara ska socketa str eller crit/hit också Här är en armory länk http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...zak&n=Addeb Ps säg inget om att enchanta det vet jag hur jag ska göra ;) Tack på förhand // AddeB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 WoW - Heroes håll på pilarna bredvid gearet så ser du rekommendationer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 25 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 (redigerat) Tackar ska testa det ;) EDIT: Den visar inte hur jag ska socketa :o Redigerat 25 September 2009 av addeB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 Socketa till 320 hitrating, sedan bara rå strength som fury Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 Ska man inte socka Arp som fury? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 Ska man inte socka Arp som fury? Naj, ArP som arms, Str som fury, amirajt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 ExorZ har rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 26 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 ok, så jag behöver inge crit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 Tbh nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 27 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Okej, ska bara socketa hit och str då ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Aa, men du ska bara ha 320~ Hitrating om du har Precision Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg