Darkdevil Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 Har 1.5 patchen nu och då får man ju Special forces gratis. Sp finns i mod listan men när jag aktiverar den så stängs bara spelet ned och ingenting händer, inga rutor eller någonting poppar upp. Någon som har en lösning på detta problem? Och jag har även problem med Armored fury, af finns inte ens i mod listan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Har 1.5 patchen nu och då får man ju Special forces gratis. Sp finns i mod listan men när jag aktiverar den så stängs bara spelet ned och ingenting händer, inga rutor eller någonting poppar upp. Någon som har en lösning på detta problem? Och jag har även problem med Armored fury, af finns inte ens i mod listan. Sf får man inte med i 1.5 det är bara AF och EF. AF och EF finns inte i mod listan eftersom det inte är modar, det är bara tilläg till vanliga bf2. Starta bara bf2 normalt så kommer AF och EF banorna att finnas där... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 27 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Har 1.5 patchen nu och då får man ju Special forces gratis. Sp finns i mod listan men när jag aktiverar den så stängs bara spelet ned och ingenting händer, inga rutor eller någonting poppar upp. Någon som har en lösning på detta problem? Och jag har även problem med Armored fury, af finns inte ens i mod listan. Sf får man inte med i 1.5 det är bara AF och EF. AF och EF finns inte i mod listan eftersom det inte är modar, det är bara tilläg till vanliga bf2. Starta bara bf2 normalt så kommer AF och EF banorna att finnas där... Varför står det då i patchnotes att Special Forces följer med? Och varför har jag Special Forces i mod listan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Har 1.5 patchen nu och då får man ju Special forces gratis. Sp finns i mod listan men när jag aktiverar den så stängs bara spelet ned och ingenting händer, inga rutor eller någonting poppar upp. Någon som har en lösning på detta problem? Och jag har även problem med Armored fury, af finns inte ens i mod listan.du behöver inte gå in i mod grejen du har ju SF på skrivbordet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 27 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Har 1.5 patchen nu och då får man ju Special forces gratis. Sp finns i mod listan men när jag aktiverar den så stängs bara spelet ned och ingenting händer, inga rutor eller någonting poppar upp. Någon som har en lösning på detta problem? Och jag har även problem med Armored fury, af finns inte ens i mod listan.du behöver inte gå in i mod grejen du har ju SF på skrivbordet Nej det har jag inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Har 1.5 patchen nu och då får man ju Special forces gratis. Sp finns i mod listan men när jag aktiverar den så stängs bara spelet ned och ingenting händer, inga rutor eller någonting poppar upp. Någon som har en lösning på detta problem? Och jag har även problem med Armored fury, af finns inte ens i mod listan. Sf får man inte med i 1.5 det är bara AF och EF. AF och EF finns inte i mod listan eftersom det inte är modar, det är bara tilläg till vanliga bf2. Starta bara bf2 normalt så kommer AF och EF banorna att finnas där... Varför står det då i patchnotes att Special Forces följer med? Och varför har jag Special Forces i mod listan? Det så står ingen stans att SF följer med?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 27 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Har 1.5 patchen nu och då får man ju Special forces gratis. Sp finns i mod listan men när jag aktiverar den så stängs bara spelet ned och ingenting händer, inga rutor eller någonting poppar upp. Någon som har en lösning på detta problem? Och jag har även problem med Armored fury, af finns inte ens i mod listan. Sf får man inte med i 1.5 det är bara AF och EF. AF och EF finns inte i mod listan eftersom det inte är modar, det är bara tilläg till vanliga bf2. Starta bara bf2 normalt så kommer AF och EF banorna att finnas där... Varför står det då i patchnotes att Special Forces följer med? Och varför har jag Special Forces i mod listan? Det så står ingen stans att SF följer med?!? Nehepp, men det stod i allafall det där jag läste. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 du måste installera om SF Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Man får inte gratis BF: SF med patch 1.5. Däremot fungerar det att uppdatera BF: SF till version 1.5. Man FÅR även BF: EF och BF: AF med patch 1.5. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 hur mycket kostar det isåfall att köpa BF SF? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 hur mycket kostar det isåfall att köpa BF SF?Jag köpte min för 119 : - Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 1 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Ja nu är det konstaterat att SF inte följde med i 1.5 utan att det bara fanns i min mod lista...av någon konstig anledning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg