Gäst patrikking Skrivet 27 September 2009 Rapport Skrivet 27 September 2009 Kan ni skicka in en länk som lyder till en Gimp Tutorial? Jag har precis laddat ner gimp och det enda jag kan göra e att välja hur stor bilden ska vara och lägga in text. Så snälla, Hjälp mig så fort som möjligt! B) Citera
Zhug Skrivet 27 September 2009 Rapport Skrivet 27 September 2009 Google is your friend. Kan stå här http://www.gimp.org/tutorials/, har själv inte kollat sådär noga. Citera
Gäst nicke02 Skrivet 27 September 2009 Rapport Skrivet 27 September 2009 Kan ni skicka in en länk som lyder till en Gimp Tutorial? Jag har precis laddat ner gimp och det enda jag kan göra e att välja hur stor bilden ska vara och lägga in text. Så snälla, Hjälp mig så fort som möjligt! B) Men.. Va fan du gör alltid en massa onödiga trådar.. Sök på google först efter svar, Sen om du inte hittar på google lr vart du nu söker så kan du ju göra en tråd Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.