TiredRacoon Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 (redigerat) Mina favoriter är Erik, Tove och Mariette. Idag på Michael Jackson-temat var Erik bäst. Nej? xD Erik sjöng OK för att vara så Blä, men allt som allt sjöng ju Reza bäst idag.Tove och Mariette klantade sig - De borde nästan ha haft varandras låtar istället. Mina favoriter är Reza och Mariette. Misstänker dock att varken den ena eller andra kommer vinna - Reza har tippats lågt och sen har det skrivits mycket om att Mariette begick något av ett misstag när hon gick ut med att vara lesbisk (Not my opinion). Troget fan dock <3 Håller på båda till slutet. Redigerat 16 Oktober 2009 av Tolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Palla idol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 Bäst var Rabih Jaber. Han sjöng fantastiskt. Temat passade honom perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Mariette såklart, bor ju på samma ställe där hon bodde, växte upp och jag har lirat med henne någon gång :3 Sen att hon är sjukt bra gör ju inte saken sämre ;D Rabih är så äckligt värdelös, han borde vara med i en tysk kastrerad gosskör från Nürnberg. Då hade han varit star. Reza är jävligt bra också, om ni itne visste det :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Mariette såklart, bor ju på samma ställe där hon bodde, växte upp och jag har lirat med henne någon gång :3 Sen att hon är sjukt bra gör ju inte saken sämre ;D Rabih är så äckligt värdelös, han borde vara med i en tysk kastrerad gosskör från Nürnberg. Då hade han varit star. Reza är jävligt bra också, om ni itne visste det :> Smaken är som baken. Jag tyckte han var bäst i Michael Jackson temat. Mariette har en bra röst, ja. Men hon kommer inte vinna. Nästa tema blir Rock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Rabih är så äckligt värdelös, han borde vara med i en tysk kastrerad gosskör från Nürnberg. Då hade han varit star.Vill du flytta in i mitt hjärta? haha :P Tycker precis likadant - Rabih är så sjukt dålig att det är ett evigt mysterium hur han klarat sig såpass långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Idol suger pung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Rabih suger/sög pung :3 Sämst någonsin. One down, Erik to go! HE'S GOING DOWN BITCH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Rabih suger/sög pung :3 Sämst någonsin. One down, Erik to go! HE'S GOING DOWN BITCH. Rabih suger inte alls, men DU får tycka vad du vill. Jag tycker själv att han är en fantastisk sångare! Han kommer gå långt i sin karriär. Nu hejar jag på Erik och Eddie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Den där snubben som sjöng The Show Must Go On med Queen, tror han hette Erik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Den där snubben som sjöng The Show Must Go On med Queen, tror han hette Erik... Vad är det med honom? Ja, han är grym. Gillar han starkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Den där snubben som sjöng The Show Must Go On med Queen, tror han hette Erik... Vad är det med honom? Ja, han är grym. Gillar han starkt. Om du läser vad trådskaparens fråga var så förstår du nog vad jag menade med det jag skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.