Rhino Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Hejsan :) Jag fucking älskar grafitti, och jag kan inte direkt gå och klottra på pappas bil.. så jag undrar finns det typ något klottrings program på DATORN? asså typ där man kan göra lätt och snyggt grafitti? och helst kunna spara dom? hade varit lite skoj med ett sånt program. /S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 (redigerat) Använd Paint :) Där kan du klottra och göra grafitti så mycket du vill :D Google is your friend www.google.se om det inte var paint du sökte så titta på google :D Redigerat 29 September 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Väldigt bra program, då man kan välja om man vill göra på t.ex. tåg, på en vägg osv. http://download.chip.eu/en/Graffiti-Studio-2.0_1066113.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 29 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Tack! men hur får man så man klottrar på en vägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Jag har målat i 7 år snart. Pm:a om du vill något =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 30 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Målat på riktigt eller? :) asså på tåg m.m? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Jag säger att jag har målat i 7 år - Thats Enough. Jag har Graffiti Studio själv, behöver du hjälp med något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 30 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 nej jag hittade det själv :) Tack ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 grafitti creator :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 nej jag hittade det själv :) Tack ändå! jag menade med can controlen. Och utvecklingen av det du gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.