GameMan Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Tjena Tjena. Nu när jag ska införskaffa ny dator så tänkte jag börja lira mafia 2. Ni som spelat det på demo ir nånting, vad tycker ni om spelet? Tycker ni det verkar bar med detaljer och sånt? hört nåt bra tex? För jag hars ett några filmer från youtube där man får se gameplay. Men vill höra era åsikter om ni harf nåt positivt elle rnegativt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Ja, det har ju liksom inte släppts än, så... Men ettan är fantastisk. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameMan Skrivet 1 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 aa 1an ha rjag också lirat :) Hoppas 2an blir bra! Men när släpps det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Det är sagt nån gång mellan februari och juni nästa år, så man vet inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Det första spelet har en otrolig historia, vilket gjorde spelet bra. :) Det enda jag vet om 2:an är att det blir bättre grafik och mer spelmöjligheter. Maffia 2 skulle först ha släppts i år, men har blivit framskjuten till 2010~ som Fruktnystan nämnde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.