Hoppa till innehåll

Team På Platinum


IRaeven
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 2 veckor senare...

jag har startat om mitt spel, så alla följande klarade jag ligan med nyss

 

Empoleon

Torterra

Electrivire

Magmortar

Porygon-Z

Skarmory

 

Alla level 60

 

första gången jag spelade solade jag hela spelet med min Infernape B) Efter Elite 4 var den i level 87

 

din Infernape kan ha:Flare Blitz,Close combat,Return (om friendship är högt annar frustration) och Earthquake. Luxray: Thunderbolt,Chrunch, Thunder wave, Charge beam (den passar utmärkt som sweeper :lol: ) Weawile: Double team, Toxic, Avalanche och Ice beam (den är menad att vara en annoyer eftersom den är så snabb ;))

tangrowth: poison/sleep eller stun spore, Giga drain, whine whip för större och tyngre motståndare och Tickle. staraptor: close combat(som sista utväg),brave bird , fly, defog/Aerial ace. Giratina: Ancient power, den där attacken som han försvinner på och sen attackerar (minns inte vad den heter ), och sen 2 andra attacker som du tycker passar ditt team :P

 

Du kan ju såklart ändra saker som du inte tycker passar, det här är ju bara vad jag tycker (även om jag har spelat pokémon i 6½ år och är halv proffs <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör som jag och se alla 210 pokemon och sen migrata massa bra pokemon

men han ville veta vilka pokémon man skulle besegra ligan med, och man kan ju inte migrera förren efter elite 4.

 

Man kan väl migrera utan att klara E4, eftersom att man inte måste klara E4 för att se alla Pokémon?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pal Park ligger i Sinnoh, och man måste inte klara E4 för att komma till routen. Frågan är om man blir insläppt med National Dex men utan att ha klarat E4... Det enda som egentligen händer när man klarar E4 är att man får en biljett till Battle Area.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...