Michael1 Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Var får man den saken som får eletrobuss att utveklas genom byte och hur får man de sakerna som gör så man kan möta reggigas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Var får man den saken som får eletrobuss att utveklas genom byte och hur får man de sakerna som gör så man kan möta reggigas. på platinum? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Michael1 Skrivet 2 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 På Diamond/Pearl. Jag undrar också hur man kan få darkrai Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Darkrai kan endast fås genom Event och Trade. För att få Electrizer (Sken som gör att Electabuzz utvecklas) så måste du ha FireRedi ditt DS, åka till Fuego Ironworks och fånga Elekids tills du får en... Det är 50% risk att de har en i Diamond, 5% i Pearl... För att kunna fånga Regigigs måste du ha Regitrion, sen orkar jag inte förklara mer när jag har världens trögaste tangentbord just nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg