CookieMan Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Hejsan! Jag har just köpt en ny mobiltelefon, en Sony Ericsson W395. Nu ska jag försöka installera drivrutiner på datorn för att kunna överföra filer från datorn. Men det är ett problem, jag hoppas att någon kan hjälpa! 1. Först så kopplar jag in den till datorn och det kommer upp en ruta. Jag väljer "Installera drivrutiner (Rekommenderas)". 2. Sedan står det "Sätt i skivan som medföljde Sony Ericsson Device SE1008 USB Data Modem". Jag fick inte med någon skiva, så att jag valde "Jag har inte någon skiva. Visa andra alternativ". 3. Då står det "Det gick inte att hitta några drivrutiner för enheten". Om jag väljer "Sök efter en lösning" så funkar det inte. Kan någon hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 (redigerat) 1. sök på google 2. sätt i telefonen i usbutagget 3. sök efter drivrutiner how hard was that Redigerat 2 Oktober 2009 av pallainte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 2 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 1. sök på google 2. sätt i telefonen i usbutagget 3. sök efter drivrutiner how hard was that Det är ju just det jag har gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 1. sök på google 2. sätt i telefonen i usbutagget 3. sök efter drivrutiner how hard was that Det är ju just det jag har gjort! http://www.sonyericsson.com/cws/support/so...usbdrivers/w395 första länken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 1. Google.com, sök efter "Sony Ericsson W395 drivrutin" 2. Klicka på den första länken och sen "download" Hur svårt är det egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 2 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 1. Google.com, sök efter "Sony Ericsson W395 drivrutin" 2. Klicka på den första länken och sen "download" Hur svårt är det egentligen? Jag har gjort det och jag har installerat programmet. Men hur gör jag för att jag ska kunna få upp mappen med telefonens filer i på datorn? SÅ att jag kan lägg filerna från datorn i telefon-mappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 1. Google.com, sök efter "Sony Ericsson W395 drivrutin" 2. Klicka på den första länken och sen "download" Hur svårt är det egentligen? Jag har gjort det och jag har installerat programmet. Men hur gör jag för att jag ska kunna få upp mappen med telefonens filer i på datorn? SÅ att jag kan lägg filerna från datorn i telefon-mappen? Pluggar in kabeln och öppnar programmet som du just laddade ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 2 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 (redigerat) 1. Google.com, sök efter "Sony Ericsson W395 drivrutin" 2. Klicka på den första länken och sen "download" Hur svårt är det egentligen? Jag har gjort det och jag har installerat programmet. Men hur gör jag för att jag ska kunna få upp mappen med telefonens filer i på datorn? SÅ att jag kan lägg filerna från datorn i telefon-mappen? Pluggar in kabeln och öppnar programmet som du just laddade ner? Hur öppnar jag det programmet? Jag får bara upp det här programmet: Redigerat 2 Oktober 2009 av CookieMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 1. Google.com, sök efter "Sony Ericsson W395 drivrutin" 2. Klicka på den första länken och sen "download" Hur svårt är det egentligen? Jag har gjort det och jag har installerat programmet. Men hur gör jag för att jag ska kunna få upp mappen med telefonens filer i på datorn? SÅ att jag kan lägg filerna från datorn i telefon-mappen? Den här datorn > Enheter med flyttbara lagringsmedia :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 2 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 1. Google.com, sök efter "Sony Ericsson W395 drivrutin" 2. Klicka på den första länken och sen "download" Hur svårt är det egentligen? Jag har gjort det och jag har installerat programmet. Men hur gör jag för att jag ska kunna få upp mappen med telefonens filer i på datorn? SÅ att jag kan lägg filerna från datorn i telefon-mappen? Den här datorn > Enheter med flyttbara lagringsmedia :P Om jag går in där finns: HD DWD-ROM-enhet (F:). Om jag försöker gå in på den står det "Det går inte att hitta programmet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 1. Google.com, sök efter "Sony Ericsson W395 drivrutin" 2. Klicka på den första länken och sen "download" Hur svårt är det egentligen? Jag har gjort det och jag har installerat programmet. Men hur gör jag för att jag ska kunna få upp mappen med telefonens filer i på datorn? SÅ att jag kan lägg filerna från datorn i telefon-mappen? Den här datorn > Enheter med flyttbara lagringsmedia :P Om jag går in där finns: HD DWD-ROM-enhet (F:). Om jag försöker gå in på den står det "Det går inte att hitta programmet". Är det den enda enheten som finns där? För självklart ska du inte gå in i DVD-spelaren. :P Mobilen borde finnas med där om du har den rätt inkopplad och installerad. Det finns inga andra kategorier under 'Den här datorn' (förutom hårddisken då)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Har du ens installerat drivrutinen? Eller laddade du bara ner den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.