Hoppa till innehåll

Ny Telefon, Hjälp!


CookieMan
 Dela

Rekommendera inlägg

Har du ens installerat drivrutinen? Eller laddade du bara ner den?

Ja, självklart har jag installerat den! Men jag kollade i användarhandboken och det var jävligt mycket bättre hjälp där. Men tack ändå!

 

För övrigt så verkar alla vara jävligt mycket "surare" när jag har ändrat så att det står P12 bredvid mitt namn. Jag skulle testa och se hur andra reagerade. Alla verkar tro att man inte vet ett skit om något! Fan vad jobbigt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du ens installerat drivrutinen? Eller laddade du bara ner den?

Ja, självklart har jag installerat den! Men jag kollade i användarhandboken och det var jävligt mycket bättre hjälp där. Men tack ändå!

 

För övrigt så verkar alla vara jävligt mycket "surare" när jag har ändrat så att det står P12 bredvid mitt namn. Jag skulle testa och se hur andra reagerade. Alla verkar tro att man inte vet ett skit om något! Fan vad jobbigt!

 

Varför skulle någon bli surare för att det stod P12 vid ditt namn? Vad är det för jävla paranoia? När jag ska förklara något för någon försöker jag skapa en uppfattning om personens kunskap och förståelse inom ämnet och sedan ge hjälp därefter. Eftersom jag fick intrycket av att du var relativt okunnig försökte jag simplifiera det för dig. Det berodde inte på din ålder, utan på de inlägg du tidigare hade postat. T.ex. visste du inte ens hur man letade upp drivrutiner till en USB-enhet, vilket de flesta av oss här på forumet vet. Jag har inte försökt idiotförklara dig på något sätt, utan det enda jag vill är att hjälpa till. Lär dig att uppskatta den hjälp du får, för jag tänker i alla fall inte hjälpa dig helt gratis på min fritid igen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...