Laserturken Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 (redigerat) Hej , Kan någon hjälpa mig med sprays? Jag kan inte se andras spray , eller jag kan inte använda själv. Det enda jag kan se är dom vanliga spray som man använder. Snälla, det var så roligt med sprayerna :) Hjälp? Seriösa svar tack! EDIT: Den som hjälper mig med det får 100fm! Snälla Redigerat 3 Oktober 2009 av pouya Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Craix Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Testa att skriva cl_maxdecals 200 i consolen om det är cs:s. Annars så testa att installera om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 3 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 det går inte ens att skriva cl_maxdecals... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Craix Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 (redigerat) Testa att ta bort config.cfg. Är det på source btw? Redigerat 3 Oktober 2009 av Craix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 3 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 (redigerat) Aa det är source , ska testa. Jag ser någras spray, men ja vet inte om jag ser allas, jag kommer pröva imorrn, skickar 100 fm imorgon om det funkar. Skickar 50 om jag ser bara någras , men om jag ser allas skickar jag 100fm , k? Varför är mitt inlägg anmäld?!!?! Redigerat 3 Oktober 2009 av pouya Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 §3.1 - Ge tråden ett ämne så man redan innan man klickar på den förstår vad den handlar om. Samt så är det FuskaMynt inblandat så då ska tråden ligga i FuskaMynt-forumet. Tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg