Hoppa till innehåll

Halo fusk


Gäst bikboy
 Dela

Rekommendera inlägg

jag tror jag vet hur man får tre vapen på första banan.............

 

LOL, man kan ha pistol, automatgevär, plasma rifle, plasma pistol, needler på den första banan. Det blir 5 st olika vapen. Kan tänkas att det finns fler men jag kommer då inte på några just nu...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det här är ett ganska roligt fusk.

 

På banan 343 Guilty Spark kan du direkt när du börjar hoppa upp på farkosten (Pelicanen) som du åkte med. Du ska springa till andra sidan av farkosten (alltså till framsidan av den), och hoppa upp på stenen som ligger där. Efter det hoppar du upp på farkosten (det är ganska svårt men efter ett antal försök bör du klara det, och du måste vara ganska snabb innan den hinner flyga iväg). När du väl är uppe på farkosten så springer du längst bak på den och tittar framåt, där väntar du till att den lyfter. Först så stiger den rätt upp i luften och då är det bara att stå kvar, efter några sekunder så kommer farkosten att börja rotera åt höger då måste du gå med åt höger, men fortsätt att titta rakt fram. Efter ytterligare några sekunder så kommer du att se berget som du kan hoppa över till. Nu kommer du till det svåra. Du måste hoppa exakt i rätt stund. Du får inte hoppa för tidigt då kommer du inte att nå fram till berget, men om du hoppar för sent så kommer skeppet att hinna flyga iväg i en hiskelig fart rätt framåt, och då har du inte en chans att stå kvar. Ett tips när du ska hoppa är att du kan huka dig samtidigt som du hoppar, genom att hålla ner den vänstra styrspaken. När du gör detta så kommer du att hoppa lite längre. När du lyckats komma över så kan du gå där uppe. Om du går direkt till vänster och följer kanten så kommer du att inom ca 20 sekunder se en gubbe, men du kan vara lugn det är inte en fiende. Nu kan du om du vill gå runt hela banan där uppe och skjuta dom där nere.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du skrev att du visste ett fusk, men det funkade inte!!!

Det kallar jag onödigt!!!!!!!! VÄLDIGT ONÖDIGT

 

 

 

:1_ke: :1_ke: :1_ke: :1_ke: :1_ke: :1_ke:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...