Torcida Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 hej!! jag ska köpa ett ps3 pga att mitt ps2 gick sönder men jag vill köpa ett ps3 och ett ps2 billigt för att jag har massor med coola och dyra spel så jag tyycker det är synd att kasta alla spel så snälla hjälp mig var kan man köpa ett ps2 billigt!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=48124 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 3 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=48124 tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 yo broshan! gå in på pccity och beställ cod 4 BILLIGT där sen titta på prisjakt och sök efter ps3 ;) jag kan rekommendera dom spelen: Nedd for speed (vilken som helst fast ej pro street) prototype Call of duty modenr warfare 1,2 gta 4 midnight club la Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 yo broshan! gå in på pccity och beställ cod 4 BILLIGT där sen titta på prisjakt och sök efter ps3 ;) jag kan rekommendera dom spelen: Nedd for speed (vilken som helst fast ej pro street) prototype Call of duty modenr warfare 1,2 gta 4 midnight club la Det här är Ps2 delen, inte Ps3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filip99 Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Jojo, kan köpas på Media Markt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Jojo, kan köpas på Media Markt :D Det skulle jag inte föreslå. Köpte min mobil därifrån och den gick sönder efter 2 veckor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 18 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Jojo, kan köpas på Media Markt :D Det skulle jag inte föreslå. Köpte min mobil därifrån och den gick sönder efter 2 veckor. det är inte affären det är fel det är mobilen det är ffel på men jag köpte en bakåt kompatibel PS3:a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Bra val ;) Man kan spela inkl. Ps3 spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg