kanske ett spammforum skulle kunna vara på fuska.se! om man vill spamma lr trycka på tagentknapparna för skojs skull! va sejer ni? :D
Spamforum!
nae tycker jag inte!
*suck* hur kommer det sej att vi e syskon nu igen? jajuste, vi har ju samma föräldrar...kanske ett spammforum skulle kunna vara på fuska.se! om man vill spamma lr trycka på tagentknapparna för skojs skull! va sejer ni? :D
NEJ, vi ska inte ha nått "spam-forum" det tar upp för mycket plats!
Är ni syskon?? :o(Draghon @ 13/04-2004 08:00:33)kanske ett spammforum skulle kunna vara på fuska.se! om man vill spamma lr trycka på tagentknapparna för skojs skull! va sejer ni? :D
*suck* hur kommer det sej att vi e syskon nu igen? jajuste, vi har ju samma föräldrar...
Det verkar så! :P
Vad kul för er.... :D(Draghon @ 13/04-2004 08:00:33)kanske ett spammforum skulle kunna vara på fuska.se! om man vill spamma lr trycka på tagentknapparna för skojs skull! va sejer ni? :D
*suck* hur kommer det sej att vi e syskon nu igen? jajuste, vi har ju samma föräldrar...
skriv inte om det inte har med saken att göra...
Väldigt onödigt enligt mig... Men man skulle kunna ha ett chatrum är på fuska.se!
Visste du inte det?(Lord Sebbe @ 13/04-2004 11:44:53)(Draghon @ 13/04-2004 08:00:33)kanske ett spammforum skulle kunna vara på fuska.se! om man vill spamma lr trycka på tagentknapparna för skojs skull! va sejer ni? :D
Är ni syskon?? :o
Nä för då skulle ju alla bara skriva där och få massa inlägg
Det skulle nog bara bli konstigt..
Möjligtvis om det rensas en gång i veckan och så räknas inte inläggen man skriver.
Draghon, stackars dig :P
ZuperZonic, ... får jätte mkt poäng och inlägg oj vad roligt om alla har 82206540165016540756 poäng och inlägg...
Men man tar bara bort post-counten på det forumet. Så räknas inga inlägg och man får inga poäng.
Det var en bra Idé, Kenga
ja säger bara varför? kan ni inte hålla fingrarna i styr på tangentbordet så att ni måste skriva bara en massa strunt?
Varför använder ni inte notepad om ni vill spamma? Vem orkar läsa trådarna ändå?
Det var smart Dannie! Nobelpris i Litteratur till Dannie. Nu ska jag notepadspamma.
mm det låter otroligt onödigt med spammforum. Det skulle missbrukas till poängen och om man tar bort det på det forumet så skulle det ändå lagras en hel del onödigt här och vi vill ju ha de spammfritt också varför ska vi ha spammforum när do mhar regeln §1.11 också :/:/
Jag håller med dig KazeN^
Jag ska oxå börja notepad spamma! Ska vi bilda en klubb K3nG4? ;P