Hoppa till innehåll

Hitta Bästa Datorn!


t00ncheat
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjenare tänkte ha en tävling där man ska leta på den bästa datorn som man får för mellan 3.5K och 4.3K.

Det ska vara en bra spel dator för den pengen.

 

Vinnaren får ca 650 FM och jag utser vinnaren.

 

Hoppas många vill ta del och ha chansen att vinna ca 650 FM!!

Redigerat av t00ncheat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare tänkte ha en tävling där man ska leta på den bästa datorn som man får för mellan 3.5K och 4.3K.

Det ska vara en bra spel dator för den pengen.

 

Vinnaren får 500 FM och jag utser vinnaren.

 

Hoppas många vill ta del och ha chansen att vinna 500 FM!!

Tänker du bygga den själv eller vill du ha den monterad från start?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mr. PC G10

Mr. PC G20

Mr. PC G25

Mr. PC G27

Mr. PC G30

Mr. PC G32

Operativsystem kan sedan köpas här om du inte redan har en licens (vilket då förstås är det bästa alternativet). Tog med alla 6 eftersom jag inte visste exakt hur du hade tänkt det prismässigt med operativsystem och så. :) Fraktkostnaden ligger på 99 kr.

Redigerat av Falukorv
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mr. PC G10

Mr. PC G20

Mr. PC G25

Mr. PC G27

Mr. PC G30

Mr. PC G32

Operativsystem kan sedan köpas här om du inte redan har en licens (vilket då förstås är det bästa alternativet). Tog med alla 6 eftersom jag inte visste exakt hur du hade tänkt det prismässigt med operativsystem och så. :) Fraktkostnaden ligger på 99 kr.

Vill helst att OS ingår direkt.

 

Ni får gärna ta från affärer så som Siba elgiganten billigteknik och dom ok? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mr. PC G10

Mr. PC G20

Mr. PC G25

Mr. PC G27

Mr. PC G30

Mr. PC G32

Operativsystem kan sedan köpas här om du inte redan har en licens (vilket då förstås är det bästa alternativet). Tog med alla 6 eftersom jag inte visste exakt hur du hade tänkt det prismässigt med operativsystem och så. :) Fraktkostnaden ligger på 99 kr.

Vill helst att OS ingår direkt.

 

Ni får gärna ta från affärer så som Siba elgiganten billigteknik och dom ok? :P

 

Det gör ju det om du väljer alternativen där det står "inkl. installation, välj denna vid beställning av PC" inom parentes.

Rekommenderar verkligen inga datorer från elbutikskedjorna men om du så illa tvunget ska ha en därifrån så: http://www.elgiganten.se/product/datorer-t...oductTabcontent

Redigerat av Falukorv
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Crazyshit

Mr. PC G10

Mr. PC G20

Mr. PC G25

Mr. PC G27

Mr. PC G30

Mr. PC G32

Operativsystem kan sedan köpas här om du inte redan har en licens (vilket då förstås är det bästa alternativet). Tog med alla 6 eftersom jag inte visste exakt hur du hade tänkt det prismässigt med operativsystem och så. :) Fraktkostnaden ligger på 99 kr.

 

Vill helst att OS ingår direkt.

 

Ni får gärna ta från affärer så som Siba elgiganten billigteknik och dom ok? :P

 

Det gör ju det om du väljer alternativen där det står "inkl. installation, välj denna vid beställning av PC" inom parentes.

Rekommenderar verkligen inga datorer från elbutikskedjorna men om du så illa tvunget ska ha en därifrån så: http://www.elgiganten.se/product/datorer-t...oductTabcontent

 

Fan, Nu snodde du datorn jag skulle visa han :P

Men här är en annan nice med Vista!

http://www.siba.se/Products/Product.aspx?id=2845567

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Falukorv: Har tittat på den som du länka. Men känt att jag inte ville ha en AMD processor.

Du får hemskt gärna länka till någon dator butik / dator där OS medföljer frakten är 100-150 och datorn kostar runt 4K. Spelar ingen roll vilken affär det är då ;)

 

Vad tror du om denna istället? Imedia

 

Crazyshit: Dålig processor 2 ghz och Vista home basic? Kan det vara något att ha? :huh:

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Falukorv: Har tittat på den som du länka. Men känt att jag inte ville ha en AMD processor.

Du får hemskt gärna länka till någon dator butik / dator där OS medföljer frakten är 100-150 och datorn kostar runt 4K. Spelar ingen roll vilken affär det är då ;)

 

Vad tror du om denna istället? Imedia

 

Crazyshit: Dålig processor 2 ghz och Vista home basic? Kan det vara något att ha? :huh:

Grafikkortet är ju riktigt dåligt så en sån dator ska ju knappast användas till spel. Isåfall skulle jag hellre rekommendera den här: http://www.netonnet.se/art/dator/stationar...SC(123685,3012) Och vad har du mot AMD? :P

Redigerat av Falukorv
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...