Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Är inte 100% säker på vad du menar.

Men vänd på din dator-skärm och dra ut VGA-sladden där, och sätt in det i teven istället, (Du har ett VGA uttag i teven, va?) Sätt på teven, och gå in på menyn för teve inställningar, byt på TV/AV (Brukar finnas en knapp på sidan av din teve, om du inte använder dig av fjärrkontrollen) Ändra den från DTV till PC-VGA. Då bör det funka.

Skrivet

nej har inte vga i tvn och tv kontrollen är paj finns bara 4 knappar och det är för att höja och sänka ljudet och ändra kanal. men sladen jag använder är vga i ena änden som sitter i datan och andra är scart som sitter i tvn

Skrivet

jusst nu använder jag Svideo får bild får färg men ingen skärpa, bilden är skit bra perfeckt när den är svartvit men såfort jag fixar färg så blir det ingen bra skärpa, mitt grafik kort är GeForce 8500 GT och tv och datan ligger på samma Hz fattar inget jusst nu någon som kan hjälpa ?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...