Mattias763 Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Hej, jag lämnade in mitt PS3 på Onoff för 2 veckor sen och den kunde inte läsa skivor så det måste vara fel på läsaren. Han vi lämnade in till sa att garantin hade gått ut men det kunde gå på reklamationsrätt.. Och nu fick jag ett brev ifrån Onoff där det stod: Vid undersökning har vi funnit att er apparat kostar 3185 kr att laga. Teknikern´s bedömning: Ej garanti då garantitiden har löpt ut. Spelar ej skivor och felmeddelande vid start. KF avser utbyte av enhet. Men han i butiken sa att det kunde gå på reklamationrätt!? Och det stod inget om reklamationsrätt i brevet! Går det på reklamationsrätt eller inte? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 ofta du måste betala 3185 kroner för att dom ska laga den. En ny PS3 kostar typ så mycket.. ring och prata med onoffs kundtjänst eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Reklamationsrätten är bra. Om det inte är du som orsakat detta så ska detta gå reklamationsrätten och du ska inte behöva betala något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattias763 Skrivet 5 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Ok, ska kontakta dom snart då :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 Om det verkligen kostar så mycket köp en ny, kostar fan lika mycket, antar att du har 40gb eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 PS3 reparationen ska kosta 800 kr inte 3000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 exakt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.