Gäst hedlund666 Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Skrivet 8 Oktober 2009 (redigerat) Tjena! Har nu startat upp min privat server igen =) men denna gången så kommer den vara exakt som vanliga wow exakta drop raten och exakta xp raten och så vidare. Server Info: Version: 3.2.2 Blizzlike jag kommer ha uppe servern 24/7 =) kommer köras hela tiden. Försöker få in många svenska spelare till servern nu och försöka göra servern större =), men självklart kommer det vara fler från andra länder också. Just nu så behöver vi faktiskt kanske bara 2st gm's till och dem ska vara mycket skickliga och hållt på med någon server förut och vara mycket hjälpsamma. det server paketet jag använder var ett funserver pack först men jag har rensat en hel del men kan kanske finnas kvar något och det ska dem GM's som blir reggade försöka hitta också =). GM regler: Alltid vara hjälpsamma vad det än gäller! ALDRIG ge lvlar till någon eller ge pengar! Att alltid försöka hjälpa till att rekytera medlemmar! Att alltid försöka kolla på servern efter buggar och liknande! vi har en hemsida vilket också är realmlisten =): För er som inte vet hur man loggar in på en wow privat server: Först gå in på våran sida som står över detta. Sen tryck på fliken Create Account. Skriv dina uppgifter och registrera dig. Leta upp en fil som heter Realmlist som finns i din wow mapp där du installera wow t.ex såhär: C:/world of warcraft/Data/enGB/realmlist realmlist ska du öppna med anteckningar och sen kommer det stå såhär: set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com set realmlistbn "" set portal eu ändra så det ser ut såhär: sen är det bara att logga in på kontot du gjorde och köra =D Hoppas ni joinar Peace! =D Redigerat 8 Oktober 2009 av Boffaroffe
Rekommendera inlägg