wii98 Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 (redigerat) Hej! Vilken av dom här två datorerna tror ni är bäst för spel och film? Compaq Dator Packard Bell Dator Tack på förhand! :) Redigerat 8 Oktober 2009 av wii98 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 Compaq! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nicke02 Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 Packard bell Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 Trots prisskillnaden så skulle jag nog valt Packard Bell-datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 Jag har en Packard Bell, det är iförsig en stationär, men jag tror aldrig jag haft så mycket problem med en dator förut, aldrig några problem med min Compaq. Men iaf, Packard Bell datorn har ju mer grafikminne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 samma skit som hp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.