Musten Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Skrivet 8 Oktober 2009 (redigerat) Tjena, nu har Empire: Total War börjat krångla för mig. När man startar en battle så liksom blinkar/hackar/flimrar allting. Om man väntar lite så försvinner UI:et helt men resten fortsätter att hacka. Det enda sättet för att få det att sluta är att alt-tabba ut ur spelet och sen gå in i det igen. Det är så VARJE gång så det är inte bara något enstaka tillfälle. Problemet med detta är ju också att jag måste när jag ska köra online alt-tabba ut. Då blir det hela tiden att jag har "droppats" ut ur spelet, så det är omöjligt att kunna spela (vilket jag vill). Jag har även märkt att Steam in-game börjar krångla (bara i ETW, men inte i andra spel). När man öppnar det (shift-tab) så går det ibland inte att stänga ner det, så fort man stänger ner det så ploppar det upp igen inom en halv sekund. Det var väl allt. Hoppas att ni förstår. Edit: Glömde säga att jag har testat att installera om. Ingen skillnad, fortfarande samma sak. Redigerat 8 Oktober 2009 av Hilmer Citera
maaakus Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 Tjena, nu har Empire: Total War börjat krångla för mig. När man startar en battle så liksom blinkar/hackar/flimrar allting. Om man väntar lite så försvinner UI:et helt men resten fortsätter att hacka. Det enda sättet för att få det att sluta är att alt-tabba ut ur spelet och sen gå in i det igen. Det är så VARJE gång så det är inte bara något enstaka tillfälle. Problemet med detta är ju också att jag måste när jag ska köra online alt-tabba ut. Då blir det hela tiden att jag har "droppats" ut ur spelet, så det är omöjligt att kunna spela (vilket jag vill). Jag har även märkt att Steam in-game börjar krångla (bara i ETW, men inte i andra spel). När man öppnar det (shift-tab) så går det ibland inte att stänga ner det, så fort man stänger ner det så ploppar det upp igen inom en halv sekund. Det var väl allt. Hoppas att ni förstår. Edit: Glömde säga att jag har testat att installera om. Ingen skillnad, fortfarande samma sak. Prova att ladda ner och installera nya drivrutiner till ditt grafikkort. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.