nelly1 Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 Hej, Har hört att man kan uppgradera spelet genom att trycka in nån kod.... vet Ni nåt mer om detta? Hur gör man? Vad händer?
JosJuice Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 Det finns en kod som man kan skriva in, men den fungerar bara när man har klarat alla banor (inte bara klara spelet, utan klara alla banor). Den lägger till en funktion som gör att kameran (och Mario) inte kan röra sig till vänster. Den kan stängas av när som helst. Det finns också en hemlig "kod" som man kan använda för att spela som Luigi.
ZXC Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Skrivet 10 Oktober 2009 Det finns en kod som man kan skriva in, men den fungerar bara när man har klarat alla banor (inte bara klara spelet, utan klara alla banor). Den lägger till en funktion som gör att kameran (och Mario) inte kan röra sig till vänster. Den kan stängas av när som helst. Det finns också en hemlig "kod" som man kan använda för att spela som Luigi. Kan du koden till det första du sa. Den har jag jag inte äns hört om :huh:
JosJuice Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Skrivet 10 Oktober 2009 Nej, jag kan inte den. Tror att den finns här någonstans...
Rekommendera inlägg