Hoppa till innehåll

Pengar Fusk Till Farmville?


LeetrN
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Man kan fixa pengar med Cheatengine, men så fort du uppdaterar eller nästa gång du loggar in på FarmVille kommer dina pengar, dina grejer du köpt för "fuskpengarna" vara borta.

Det är bara siffran på din skärm som ändras, man kan lika gärna gå in i paint och skriva in 1,000,000 pengar där, samma effekt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan fixa pengar med Cheatengine, men så fort du uppdaterar eller nästa gång du loggar in på FarmVille kommer dina pengar, dina grejer du köpt för "fuskpengarna" vara borta.

Det är bara siffran på din skärm som ändras, man kan lika gärna gå in i paint och skriva in 1,000,000 pengar där, samma effekt.

 

Mmm precis
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...

Nej eftersom det är server side funkar inte cheat engine. Däremot brukar jag ibland dra med en autoclicker över alla mina plantor och sedan sätta på speedhack i cheatengine så man plogar/harvestar/planterar allting väldigt snabbt.

jaha de dära programmet xD använde jag oxå ett tag tills jag började lära mig memory edita x)

 

Off topic :

Om ni letar efter ett program som kan botta åt er ett tips kan vara att youtube'a eller google'a på Farmville bot,

 

ett annat tips är att ni kan sätta 8st hey bales där man spawnar så man inte kommer låss sen kan ni börja harvesta o sånt :) vips så går de mycket snabbare ^^

 

du kan använda cheat engine om du lär dig memory edita ;) fast de krävs skills de. ;) fast de mästa är patchat med memory edits.. och pallar inte updatera scriptsen x_x de är segt ;) fixa nån Farmville AoB bara :) så kan du updatera ett gammalt farmville money fusk script ^^ Goodluck! kthxbai

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst asdasdasdasdasdasdasdasd

du kan använda cheat engine om du lär dig memory edita ;) fast de krävs skills de. ;) fast de mästa är patchat med memory edits.. och pallar inte updatera scriptsen x_x de är segt ;) fixa nån Farmville AoB bara :) så kan du updatera ett gammalt farmville money fusk script ^^ Goodluck! kthxbai

;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...