Hoppa till innehåll

Pengar Fusk Till Farmville?


LeetrN
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nej eftersom det är server side funkar inte cheat engine. Däremot brukar jag ibland dra med en autoclicker över alla mina plantor och sedan sätta på speedhack i cheatengine så man plogar/harvestar/planterar allting väldigt snabbt.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej eftersom det är server side funkar inte cheat engine. Däremot brukar jag ibland dra med en autoclicker över alla mina plantor och sedan sätta på speedhack i cheatengine så man plogar/harvestar/planterar allting väldigt snabbt.

det är samma med speed hack som penga cheat :angry:

 

kan inte nån coda ett macro program (Private) till mig haha

Redigerat av LeetrN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej eftersom det är server side funkar inte cheat engine. Däremot brukar jag ibland dra med en autoclicker över alla mina plantor och sedan sätta på speedhack i cheatengine så man plogar/harvestar/planterar allting väldigt snabbt.

det är samma med speed hack som penga cheat :angry:

 

Jag har googlat och där står det att dom skickar allt mot deras server men det borde finns en bug så man kommer förbi det. :(

Redigerat av LeetrN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur menar du med att komma förbi att skicka till deras server?

Speedhack på cheatengine så att växterna växer snabbare funkar inte men det tar ju tid att skörda allting och där funkar speedhack, men det är inte mycket kan tjärnar på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur menar du med att komma förbi att skicka till deras server?

Speedhack på cheatengine så att växterna växer snabbare funkar inte men det tar ju tid att skörda allting och där funkar speedhack, men det är inte mycket kan tjärnar på det.

vad menar du?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror vi pratar om olika speedhack. Vad menar du med att komma förbi att skicka till deras server?

Men dom sparar all data på sina serverar så det ser bara ut som att dom är klara men när man uppdaterar eller kommer typ G2 G5 G9 errors osv så är det borta :angry:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad ska du ha fusk till lixom?

Det ända som som suger är att skörda och fixa allting > harvest, plow, seed.

Har man det största farm utrymmet kanske det är lite segt, ja.

Men det tar max typ min att fixa allting, inte ens det kanske.

De var vell inte frågan?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...