Laserturken Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 Hej , jag vet inte om detta är rätt forum. Om inte flytta den. Men kan ni hjälpa mig med Photoshop? Jag har: Adobe Photoshop Elements 6.0 Hur gör man egna bilder? För många säger '' aah den bilden är från google '' Så jag undrar hur man gör en egen bild? Vill gärna göra avatarer o så. Hjälp. Citera
Gäst 40200 Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 Hej , jag vet inte om detta är rätt forum. Om inte flytta den. Men kan ni hjälpa mig med Photoshop? Jag har: Adobe Photoshop Elements 6.0 Hur gör man egna bilder? För många säger '' aah den bilden är från google '' Så jag undrar hur man gör en egen bild? Vill gärna göra avatarer o så. Hjälp. Du kan ta en render från planetrenders och sen göra olika effekter Citera
Laserturken Skrivet 9 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 Hej , jag vet inte om detta är rätt forum. Om inte flytta den. Men kan ni hjälpa mig med Photoshop? Jag har: Adobe Photoshop Elements 6.0 Hur gör man egna bilder? För många säger '' aah den bilden är från google '' Så jag undrar hur man gör en egen bild? Vill gärna göra avatarer o så. Hjälp. Du kan ta en render från planetrenders och sen göra olika effekter Snälla förklara bättre? ;) Var hittar ja ''render'' '' planetrenders '' Hur gör jag olika effekter? Citera
Gäst 40200 Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 Hej , jag vet inte om detta är rätt forum. Om inte flytta den. Men kan ni hjälpa mig med Photoshop? Jag har: Adobe Photoshop Elements 6.0 Hur gör man egna bilder? För många säger '' aah den bilden är från google '' Så jag undrar hur man gör en egen bild? Vill gärna göra avatarer o så. Hjälp. Du kan ta en render från planetrenders och sen göra olika effekter Snälla förklara bättre? ;) Var hittar ja ''render'' '' planetrenders '' Hur gör jag olika effekter? Render är själva gubben på bildenhttp://planetrenders.net/renders där kan du få renders Effekter kan du skaffa genom brushes och C4d och smudge Citera
Laserturken Skrivet 9 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 (redigerat) Hej , jag vet inte om detta är rätt forum. Om inte flytta den. Men kan ni hjälpa mig med Photoshop? Jag har: Adobe Photoshop Elements 6.0 Hur gör man egna bilder? För många säger '' aah den bilden är från google '' Så jag undrar hur man gör en egen bild? Vill gärna göra avatarer o så. Hjälp. Du kan ta en render från planetrenders och sen göra olika effekter Snälla förklara bättre? ;) Var hittar ja ''render'' '' planetrenders '' Hur gör jag olika effekter? Render är själva gubben på bildenhttp://planetrenders.net/renders där kan du få renders Effekter kan du skaffa genom brushes och C4d och smudge Aha , men hur jag en själv en render? Jag har på svenska ? Vet du vad jag ska ta då? Redigerat 9 Oktober 2009 av PouyaShirin Citera
Gäst 40200 Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 Hej , jag vet inte om detta är rätt forum. Om inte flytta den. Men kan ni hjälpa mig med Photoshop? Jag har: Adobe Photoshop Elements 6.0 Hur gör man egna bilder? För många säger '' aah den bilden är från google '' Så jag undrar hur man gör en egen bild? Vill gärna göra avatarer o så. Hjälp. Du kan ta en render från planetrenders och sen göra olika effekter Snälla förklara bättre? ;) Var hittar ja ''render'' '' planetrenders '' Hur gör jag olika effekter? Render är själva gubben på bilden http://planetrenders.net/renders där kan du få renders Effekter kan du skaffa genom brushes och C4d och smudge Hur ska man göra med rendern? ska man downloada? Eller hur ska man göra..? Bli medlem här http://planetrenders.net/renders/register.php sen väljer du en render trycker så det blir större bild sen sparar du den, och sen öppnar du den i ps och flyttar över den till bilden(förminska den även) Citera
Laserturken Skrivet 9 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 Behöver jag? För när jag gjorde det och skrev mitt l*s*n och användarnamn funka det ej :( jag aktivera den också så stog det: Your username is : "**********" Your password is : "*******" Så funka det inte endå :( Jag kan spara utan att behöva registrera? Citera
Gäst 40200 Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 Behöver jag? För när jag gjorde det och skrev mitt l*s*n och användarnamn funka det ej :( jag aktivera den också så stog det: Your username is : "**********" Your password is : "*******" Så funka det inte endå :( Jag kan spara utan att behöva registrera? Men du måste bli medlem för att kunna förstora bilderna (var så förut iaf) Citera
Laserturken Skrivet 9 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 Ja , man måste vara medlem , men MÅSTE man förstora dem? Citera
Gäst 40200 Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 Ja , man måste vara medlem , men MÅSTE man förstora dem?Om du vill ha transparent runt rendern ja, om du vill ha svart runt rendern Nej Citera
Laserturken Skrivet 9 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 (redigerat) Ahaaa.. Forumet och galleryn har inte samma acc, eller vad man ska säga ._.!! Jag pröva logga in på forumet hela tiden, när jag hade registrerat mig på galleryn! :P Men hur minskar jag bilden till 126x126? Redigerat 9 Oktober 2009 av PouyaShirin Citera
Gäst 40200 Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 Ahaaa.. Forumet och galleryn har inte samma acc, eller vad man ska säga ._.!! Jag pröva logga in på forumet hela tiden, när jag hade registrerat mig på galleryn! :P Men hur minskar jag bilden till 126x126? Du går in på bild>bildstorlek sen ändrar du Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.