Laserturken Skrivet 9 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 Ahaaa.. Forumet och galleryn har inte samma acc, eller vad man ska säga ._.!! Jag pröva logga in på forumet hela tiden, när jag hade registrerat mig på galleryn! :P Men hur minskar jag bilden till 126x126? Du går in på bild>bildstorlek sen ändrar du I photoshop? :P Citera
Gäst 40200 Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 Ahaaa.. Forumet och galleryn har inte samma acc, eller vad man ska säga ._.!! Jag pröva logga in på forumet hela tiden, när jag hade registrerat mig på galleryn! :P Men hur minskar jag bilden till 126x126? Du går in på bild>bildstorlek sen ändrar du I photoshop? :P ja Citera
Laserturken Skrivet 9 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 (redigerat) Ahaaa.. Forumet och galleryn har inte samma acc, eller vad man ska säga ._.!! Jag pröva logga in på forumet hela tiden, när jag hade registrerat mig på galleryn! :P Men hur minskar jag bilden till 126x126? Du går in på bild>bildstorlek sen ändrar du I photoshop? :P ja Problemet är löst. Tack! förresten vet någon hur jag fixar snygg bakrund? Redigerat 9 Oktober 2009 av PouyaShirin Citera
Hivee Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 Ahaaa.. Forumet och galleryn har inte samma acc, eller vad man ska säga ._.!! Jag pröva logga in på forumet hela tiden, när jag hade registrerat mig på galleryn! :P Men hur minskar jag bilden till 126x126? Du går in på bild>bildstorlek sen ändrar du I photoshop? :P ja Problemet är löst. Tack! förresten vet någon hur jag fixar snygg bakrund? Du googlar? Citera
Gäst 40200 Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 Ahaaa.. Forumet och galleryn har inte samma acc, eller vad man ska säga ._.!! Jag pröva logga in på forumet hela tiden, när jag hade registrerat mig på galleryn! :P Men hur minskar jag bilden till 126x126? Du går in på bild>bildstorlek sen ändrar du I photoshop? :P ja Problemet är löst. Tack! förresten vet någon hur jag fixar snygg bakrund? Du smudgar, googlar efter tut´s hur man gör bakgrunder :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.