flaxus Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 (redigerat) När jag spelar steam spel online så fryser spelet jag spelar fast i ungefär 10 sekunder sen börjar det igen Detta stör mig väldigt mycket så snälla hjälp mig. Redigerat 10 Oktober 2009 av flaxus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 sänk grafiken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Är det så på alla spel eller bara på något/några speciella spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaxus Skrivet 11 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2009 det är så på alla spel och nej det går inte att sänka grafiken det laggar fortfarande (alla steam spel bara) cs/left 4 dead Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 11 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2009 det är så på alla spel och nej det går inte att sänka grafiken det laggar fortfarande (alla steam spel bara) cs/left 4 dead Vad har du för inställningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 11 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2009 Vad har du för dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2009 Låter som att du har hög ping? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 11 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2009 Kanske kör på trådlöst nätverk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 11 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2009 Det var många frågor ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaxus Skrivet 11 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2009 (redigerat) Vad menar du med inställningar? grafik inställningar? eee jag har en hp vet inte riktigt vad modellen heter men det är windows vista Nej har inte hög ping 33 till 100 brukar jag ha Jag kör med trådlöst nätverk. är det därför det fryser fast? Redigerat 11 Oktober 2009 av flaxus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 Vad menar du med inställningar? grafik inställningar? eee jag har en hp vet inte riktigt vad modellen heter men det är windows vista Nej har inte hög ping 33 till 100 brukar jag ha Jag kör med trådlöst nätverk. är det därför det fryser fast? tycker dock att 30-40 är hög ping, Det kan bero på att du kör på trådlöst nätverk. Har du någon möjlighet att testa köra med sladd så tycker jag att du ska prova det och kolla om problemet kvarstår;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaxus Skrivet 12 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.