jirachi Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 om du kommer ihåg så skriv det här då :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 [RENSAD] Snacka inte om emulatorer här inne... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 OK, vi ska skärpa oss. Eller hur?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 kan man bara köpa fire/leaf i japan!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Ja, det kan man. Jag har gjort det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 När kommer det till THE USA Mina släktingar kan skicka det till mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenSun Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 varför gedde dom bara ut det i japan för?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 jag klarade det men jag spelar mest ruby nu och komemr inte ihåg hur man skulle komam föbi vakten man ska ha soda pop Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 Den första ocktober kommer fr och lg för det finns nog nåra som inte vet det..Själv har jag börjatblicka fram emot pocemon emerald en förbättring av r/s. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 D e 9 nya Island i Fr/Lg!Eller va d 8?Men d e allafall nya Island och man kan fånga Deoxys! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 jag köpte mitt leaf green här i sverge hita det på en hyla på begagnade gem boy spel står både på engelska och japanska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 D e 9 nya Island i Fr/Lg!Eller va d 8?Men d e allafall nya Island och man kan fånga Deoxys! Ja man kan fånga ho-oh(som ochså finns i colluseum)lugia och deoxys.Men undra ifal emerald blir bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg