cubone Skrivet 11 Oktober 2009 Rapport Skrivet 11 Oktober 2009 Vilken tycker ni e den bästa legendendariska pokemonen alla spel räknas. Jag tycker Lugia.
Euphoria Skrivet 11 Oktober 2009 Rapport Skrivet 11 Oktober 2009 Ni bananer ställer samma frågor varenda vecka.. " Vem är bäst!? " " Vilket spel tycker ni är bäst? " " Bästa legend!? " O.s.v -_- Det börjar bli drygt, men hur som helst; Mewtwo är den som regerar hela vägen ^_^
MysticGohan Skrivet 11 Oktober 2009 Rapport Skrivet 11 Oktober 2009 (redigerat) Ni bananer ställer samma frågor varenda vecka.. " Vem är bäst!? " " Vilket spel tycker ni är bäst? " " Bästa legend!? " O.s.v -_- Det börjar bli drygt, men hur som helst; Mewtwo är den som regerar hela vägen ^_^Bananer = annat ord för P12? Anyway, Chuck Norris är bäst... Men eftersom han är för bra för att var Pokemon så säger jag Mewtwo Redigerat 11 Oktober 2009 av Prototype
Euphoria Skrivet 11 Oktober 2009 Rapport Skrivet 11 Oktober 2009 Ni bananer ställer samma frågor varenda vecka.. " Vem är bäst!? " " Vilket spel tycker ni är bäst? " " Bästa legend!? " O.s.v -_- Det börjar bli drygt, men hur som helst; Mewtwo är den som regerar hela vägen ^_^Bananer = annat ord för P12? Anyway, Chuck Norris är bäst... Men eftersom han är för bra för att var Pokemon så säger jag Mewtwo Kan man nog säga. Där har ni svaret iallafall. Mewtwo -_-
zitroz Skrivet 11 Oktober 2009 Rapport Skrivet 11 Oktober 2009 Skrattade ut högt, när jag läste "Chuck Norris är bäst..." :P Eh, vilken jag tycket är bäst eller vilken jag gillar mest?
Rhino Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Skrivet 12 Oktober 2009 (redigerat) Jävla massa strunt om 12 åringar.. är 13 men vad i helvete äre för fel på 12 åringar. OnT: Mewtwo. Redigerat 12 Oktober 2009 av Senshi
Euphoria Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Skrivet 17 Oktober 2009 Jävla massa strunt om 12 åringar.. är 13 men vad i helvete äre för fel på 12 åringar. OnT: Mewtwo. Vad som är fel? Nej då inget är fel, ibland kan P12 komma med så oförnuftiga och onödiga frågor. -_-
cubone Skrivet 17 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 17 Oktober 2009 Jävla massa strunt om 12 åringar.. är 13 men vad i helvete äre för fel på 12 åringar. OnT: Mewtwo. Vad som är fel? Nej då inget är fel, ibland kan P12 komma med så oförnuftiga och onödiga frågor. -_- Tack för den! :angry:
IRaeven Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Skrivet 17 Oktober 2009 Jävla massa strunt om 12 åringar.. är 13 men vad i helvete äre för fel på 12 åringar. OnT: Mewtwo. Vad som är fel? Nej då inget är fel, ibland kan P12 komma med så oförnuftiga och onödiga frågor. -_- Tack för den! :angry: han sa aldrig att du var ett fel. OnT: Mewtwo
Rekommendera inlägg