Hoppa till innehåll

Cs

Gäst alan.shalaji

Rekommendera inlägg

Gäst alan.shalaji
Skrivet

hur startar man counter-strike-half life?

jag fattar inte hur man kör online?

ska man klicka på lan games eller interneet games eller vad ska man klicka på?

Skrivet

Oj det var länge sen jag spelade 1.5 men ifall jag minns rätt så skulle man klicka på "net games"

Men först måste du ha ett ip till en server. Det kan du hitta här; www.gametiger.com , där ska du söka efter cs - server..

Här hittade jag en lite snabbt som du kan testa 213.250.66.12:27015

Istället för att gå in på net games så kan du gå in på console. Där skriver du "connect 213.250.66.12:27015" Då ifall det är ledigt så kommer du in och det bör gå att börja spela nu..

Jag antog att du har 1.5 för i 1.6 ska man inte behöva gå in på Internet games eller liknande.

Mitt tips till dig så det blir lättare att hitta spelare är att ladda ner detta http://www.computergames.ro/download.php/o...2052/index.html

Det är steam = den nya uppgraderingen till cs..

Skrivet

Bara för att vi inte gör likadant så betyder det inte att det jag sa var fel. För jag har då aldrig gått in på "update"

Mitt sätt har funkat alldeles utmärkt för mig.

Så istället för att skriva så här "john fel" så kan man skriva något sånt här "Här är ett annat sätt, det funkar lika bra"

För mitt sätt funkar, annars hade jag aldrig skrivit det.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...