Thumbzup Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 Jag skulle gärna vilja veta hur man skriver vad man vill utom svärord på runescape. Mina kompisar bara skriver nåt och trycker på enter, men detta funkar inte för mig. Snälla hjälp!! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 Antagligen så har du inte din chatt på on, utanpå OFF. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 eller så är han under 13 och får bara använda qick chat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thumbzup Skrivet 21 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Ok tack det där med leveln stämde nog jag är bara i lvl 11 Tack för all hjälp :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Eeeh han mena väl att du e under 13 år? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thumbzup Skrivet 21 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 va!!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 (redigerat) när man skapar sitt konto så måste ju man fylla i sitt födelse datum. ditt konto är förmodligen låst på den vanliga chatten tills den dag då systemet får för sig att du är 13 Å R .Detta är för att barn som inte vet hur man ska upföra sig inte ska kuna säga fula saker åt andra spelare. Redigerat 21 Oktober 2009 av evokia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Längst ner i vänstra hörnet finns det en massa typ knappar som det står typ /all/private/ Aa massa skit så. Tryck på all så tror jag det funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Ok tack det där med leveln stämde nog jag är bara i lvl 11 Tack för all hjälp :student: I Lol'd. Som evokia sa väl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Ja det är 13års gräns på Runescape. Vadå då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Ja det är 13års gräns på Runescape. Vadå då?Vem pratar du med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 va!!?Haha, owned Bara bra att folk under 13 år inte kan skriva om du frågar mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg