Gäst patrikking Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 Hej! Ska börja och köra skateboard. (har gjort det i 3 år, asså jag kan svänga och göra en mini ollie.) Så vilken bräda ska jag köpa? Jag vet allt fast inte vilken bräda som har bra profil till street. Ska börja köra ramp om 1 år. Iallafall så sa jag ha: Kullager: Bones REDS Truckar: Inependent Hjul: Spitfire Black Core BigheadSkruvar: Kanske: Independent Montage stjärna 1 tum Skruvar: Kanske: Independent Montage stjärna 1tum Det ända som fattas här är ju en bräda. Vilken ska jag köpa? Skicka gärna en bild också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 Hej! Ska börja och köra skateboard. (har gjort det i 3 år, asså jag kan svänga och göra en mini ollie.) Så vilken bräda ska jag köpa? Jag vet allt fast inte vilken bräda som har bra profil till street. Ska börja köra ramp om 1 år. Iallafall så sa jag ha: Kullager: Bones REDS Truckar: Inependent Hjul: Spitfire Black Core BigheadSkruvar: Kanske: Independent Montage stjärna 1 tum Skruvar: Kanske: Independent Montage stjärna 1tum Det ända som fattas här är ju en bräda. Vilken ska jag köpa? Skicka gärna en bild också gå till närmsta affär där du vet att dom säljer brädor > köp billigaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Om den är billigast så ä det inte en bra pofil till street/trick bräda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Ta den dyraste då (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 de är inte brädan som gör dig bra.. fast sattsa på en bräda som väger lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 street = små hjul, lätt bräda. ramp = breda hjul, tyngre bräda. varför? för man måste kunna flippa brädan lätt på street och små hjul för de blir inte lika tungt och lättare osv. och på ramp har man större/bredare hjul för att då får du mer speed, och tyngre bräda för då får du mer speed aswell och stabiliteten blir bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Om den är billigast så ä det inte en bra pofil till street/trick bräda Du säger att du har åkt i tre år och kan svänga och göra mini ollie, nödvändigt att köpa bräda för mycket cash? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 men vad jag menar med är att jag kan åka och vill bli bättre! Jag har en skitbrda 3för10 på loppis och vill köpa en ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 men vad jag menar med är att jag kan åka och vill bli bättre! Jag har en skitbrda 3för10 på loppis och vill köpa en ny Som jag sa - gå till närmsta affär som säljer brädor och köp den billigaste, men inte om den är skit förstås. Det jag säger är att du blir inte bättre för att du köper en bättre bräda. (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 köp minilogo dom är riktigt nice, små & lätta brädor och dom kostar typ 300-400kr. Stadium brukade sälja dom vet inte om dom har de kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 köp minilogo dom är riktigt nice, små & lätta brädor och dom kostar typ 300-400kr. Stadium brukade sälja dom vet inte om dom har de kvar. bättre än crazy creek med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.