Kevve Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Jo, jag har levlat upp min JC till runt 430, på grund av gemsen man får, och prospecting. Jag gör min daily varje dag osv. Men nu vill jag tjäna pengar på själva JC'n. Hur går jag tillväga? Jag tänkte först att jag prospectar först, sen craftar jag gemsen jag får. Men, jag har inte så många recipes, och inget säljer nu efter epic gem patchen skulle jag tro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Sälja dragon's eyes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 16 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Sälja dragon's eyes Dragon's eye @ AH = 100g 100g x 7 = 700g 700g per vecka av att sälja dragon eyes. Hade dom varit värde lite mer, så okej. Men på min random server där allt som borde vara dyrt är billigt och allt som borde vara billigt är dyrt så går det inte. >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 (redigerat) Sälja dragon's eyes Dragon's eye @ AH = 100g 100g x 7 = 700g 700g per vecka av att sälja dragon eyes. Hade dom varit värde lite mer, så okej. Men på min random server där allt som borde vara dyrt är billigt och allt som borde vara billigt är dyrt så går det inte. >_> 100g :o går för 300g har jag för mig på min server... edit: tydligen bara 140 Redigerat 16 Oktober 2009 av prophet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 16 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Sälja dragon's eyes Dragon's eye @ AH = 100g 100g x 7 = 700g 700g per vecka av att sälja dragon eyes. Hade dom varit värde lite mer, så okej. Men på min random server där allt som borde vara dyrt är billigt och allt som borde vara billigt är dyrt så går det inte. >_> 100g :o går för 300g har jag för mig på min server... edit: tydligen bara 140 Hehe. ^^ Mjo... Får försöka prospecta lite då antar jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg